

به مناسبت بزرگداشت هفته معلم ،جشنی در تالار لاله برگزار گردید که برنامه ها به شرح ذیل می باشد:
قرائت قرآن ، قرائت سرود ملی،خواندن سرود ،سخنرانی سرپرست هئیت علمی رزمندگان آقای اکبرزاده، سخنرانی سردار مرتضوی،سخنرانی آقای ارشدی، اهدا لوح تقدیر به معلمان زحمتکش،پذیرایی





